سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام

  • کد خبر: ۲۴۶۵۳۲
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور، مهم‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ فردا (پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند. دو تیم در شرایطی مقابل هم صف آرایی می‌کنند که بدون شک مهم‌ترین و حساس‌ترین جدال هفته دوم را شاهد خواهیم بود. در فضای مجازی خیلی‌ها تراکتور را شعبه ۲ پرسپولیس می‌دانند و باتوجه به حضور ستاره‌های سالیان گذشته سرخ پوش در این تیم، احتمالا فردا یک جنگ تمام عیار را شاهد خواهیم بود.

دعوای بیرانوند با پرسپولیسی‌ها تقریبا چند ماهی می‌شود که جلد ثابت روزنامه‌ها شده و گلر این روز‌های تراکتور، از هر راهی برای ضربه زدن به احساسات هواداران سرخ پوش پایتخت استفاده کرده است. همچنین مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فرابتدای فصل و در حالی که همه منتظر تمدید قراردادشان با پرسپولیس بودند، ترجیح دادند برای تامین آینده شان! راهی تراکتور شوند. به این جمع مهدی عبدی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و محمد نادری را هم اضافه کنید تا بهتر متوجه این مورد بشوید که چرا تراکتور شعبه ۲ پرسپولیس است.

پرسپولیس در هفته اول مقابل ذوب آهن متوقف شده و از دست دادن امتیاز در این بازی بدون شک تبعات خوبی برای گاریدو و تیمش نخواهد داشت. در سوی مقابل، اما تراکتور هفته اول مس را در کویر شکست داد تا میخ خودش را در لیگ امسال محکم بکوبد.

یک نکته جذاب و البته جالب در سابقه تقابل‌های دو تیم وجود دارد. در ۱۰ تقابل آخر دو تیم در لیگ برتر هیچ‌گاه نتیجه تساوی، نتیجه پایانی نبوده است و همواره یکی از دو تیم پیروز شده است، در این ۱۰ دیدار پرسپولیس هشت بار و تراکتور دو بار پیروز شده‌اند. آخرین تساوی دو تیم به ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ باز می‌گردد جایی که در تبریز دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->